Tuesday, October 03, 2006

Schiphol - Vertrek

Nou, ik ging dus maandag ochtend met mijn ouders, broer en Jettie naar schiphol. Het was dat weekend soms wel een beetje een gespannen sfeer. Want het definitief inpakken van mijn spullen was toch echt het teken van.. ja van weggaan. Maar, maandag dus. Dit keer zou ik meer van schiphol zien dan normaal, want dit keer mocht ik samen met de anderen verder dan de douane, gezien ik degene was die ging vliegen. Eerst probeerde Jennifer via de blauwe eh postbank-achtige pinautomaten voor liliputters ons ticket eruit te krijgen. Máár, dat ding gaf dus aan dat we naar de balie moesten vanwege een fout ofzo. Nou, wij dus naar de balie, paspoorten afgeven etc. Braaf wachten en al. Zegt die balie miep opeens, “Men. Hendriks staat op de reservelijst, en kan nog geen plaats toegewezen krijgen.” Ik dus van.. eh WAT! Ehm neej? Jenn vroeg wat dat zou betekenen, nou dat ik dus mijn geld terug zou krijgen als ik niet mee kon en dat ze een plaats op de volgende vlucht zouden boeken. Mgoed, dat is dus een no go. Want de hostels waren geboekt en al, en ik ga echt niet alleen de rest achterna, naja, als t moest dan moest ik wel. Maar we hadden godver lang van te voren geboekt en mijn naam staat niet eens onderaan de reservering ofzo. Het was fokkin random gedaan. Iig, alles kwam goed, want ze pleegde een belletje en er was plek. Dus mensen, gewoon aandringen daanwel relschoppen als je zoiets gebeurt. Na de tickets, of eigenlijk boarding passes, gingen we wat eten. Veel mensen zijn nog komen zwaaien daanwel eten bietsen, Mads, Chun (tnx voor de playboy!! ;) , Roxy, Bart, Bram en wat andere dudes en dudettes. Een half uur voordat we naar de gate moesten kwam ik erachter dat ik mijn jas was vergeten in de auto. Godverdomme dacht ik, ik heb ook echt altijd iets wat niet goed gaat. Jenn dacht hetzelfde..grrr “hmm ik dacht al, ger is op tijd??” Mijn broer dus de auto opzoeken en de jas halen. Alles kwam goed, maar ik was weer aan t stressen. Nja, toen afscheid nemen van ouders, broer, vrienden en Jettie.In het vliegtuig, yayy, eerste keer in vliegtuig. Start van vliegtuig is definitely gaaf. Hoezo, een ferrari gaat in 4 seconden van 0 tot 100. Die fokkin dikke boeing gaat in 4 seconden van 0 tot 400 kmh. Beat that you italian scum! Ik en Richard zaten allebei apart, de rest (Jenn, Clau en Ruben zaten) bij elkaar in de buurt. In de stoel voor me zat dus een tv-schermpje, hierop kon ik lekker film kijken/games spelen/muziek luisteren etc. Ik heb toen maar X-Men 3 gekeken, maar k vond m nog steeds slecht. Daarna zo’n film van die gast met de neus.. ehm Mission Impossible 3 dus. Die was wel cool. Toen waren we iets van 6 uur verder en heb ik met de rest gepraat. Alleen maar zitten is ook niet goed he. Daarna wat slapen en weer film gekeken. Heb geloof ik maar 2 uur geslapen. King Kong nog gekeken, damn, die film duurt lang, en er zitten behoorlijk gore stukken bij. Heb t ook niet afgekeken. Naja, fast forward…..landing in Osaka. Vlucht duurde 10 uur en 50 min geloof ik. G-Man in Japan, seikou desu!

1 comment:

Anonymous said...

Hahaha, had je tenminste wat te lezen tijdens de reis ;)