Monday, October 23, 2006

Lunch, Plassen en Bokushingu-nomikai

Hmm vage titel van een post? ja idd, maar k leg t zo uit.

Goed, net terug van lunch met Richard, Maarten, Ruben, Michael, Yuka en Sayako. Tenminste, ik geloof dat ze Sayako heet.. hmm bijzaak. Dat is dus de tutor van Richard. Yuka is ehm geen id, een vriendin ofzo, of misschien ook een tutor. Anyways, die kwamen we tegen toen we naar de cafetaria wilden gaan. Michael en ik hadden eiglijk niet zo'n zin in die twee, weer Japans lullen, constant giechelende meisjes... vermoeiend. Mgoed, bij een soba-restaurantje gegeten, daar heb ik dus ehm HA geeeeeen soba gegeten! Iets anders dus, was ook wel lekker. We hebben nog wel lekker onze moerstaal kunnen gebruiken hoor, er was altijd wel iemand Japans aan t kletsen met de twee meiden, dus kon de rest indien gewenst schunnige dingen zeggen in t Nederlands. Wat hebben we daar allemaal gedaan... Michael frustreerde zich over de geringe beenruimte, aangezien hij zijn benen niet ver genoeg kan buigen. Ruben deed de truuk met de schattige poesjes op z'n telefoon om indruk te maken op de meiden... *zucht* Richard deed weer hmm ja typisch Richard, raar dus. Meestal doet hij iets waardoor ik t liefst aan een andere tafel wil zitten. Maarten zat over plassen te praten (leg ik zo uit..) en ik was natuurlijk met Michaels voeten aan t spelen.

Na t eten moesten een paar mensen naar de doktorenpost om een plasbuisje op te halen. Ik had die al gekregen dus ik hoefde er geen meer. Maar t punt is dus dat we hier te horen hebben gekregen dat we weer een health-check moeten doen. Dus urine, bloeddruk etc moet weer worden gecontroleerd. Echt, fokkin 2e keer dus. Mja, when in Rome, do as the Romans do dus..
Vanmiddag om 16u moeten we dus present zijn ergens voor die health-check.

Nou, al erachter wat Bokushingu-nomikai is? Dat is dus Boxing-drinkgroepje. Na het kendo uitstapje, je weet wel, dat zwaaien met die houten zwaarden (idd Roxy, veel te gevaarlijk) ben ik een keer samen met Michael naar boksen geweest. Ja, dit beviel me beter, niet zo ingewikkeld als kendo en je wordt er wel vet moe van. Naja, tot nu toe ook nog maar 1 keer gedaan want k had erna fokkin spierpijn overal dat ik meer dan een halve week nodig had om te herstellen. Yes, G-man was ff Wuss-man.. Mgoed, heb nog wel gejogged, eerste keer 32 rondjes om een baseball veld, gisteraaf nog ff 41. Daar ben ik dan wel 1,5 uur mee bezig, maar ik moet en zal me conditie hier verbeteren.
Terug naar de nomikai.. Michael vertelde me dat we vandaag om 18u30 bij de gemeenschappelijke ruimte van de boks-club moesten verzamelen en dat we dan een avondje gaan zuipen. Mooooooi, morgen toch pas om 14u30 les dus. Ow sorry, 'college'. Mgoed, Michael heeft vet zin om al die japanners onder de tafel te drinken, dus dat wordt lachen.

Hmm, nou ff denken waar me volgende post over zal gaan...

No comments: