Monday, October 23, 2006

Ayer's Rock

Vorige week dinsdag ben ik dus gaan boksen, samen met Michael (lees in vorige post meer erover). Diezelfde avond hadden we ook een verjaardag van Shira-chan of gewoon shira, ben t niet gewend om haar of wie dan ook met -san / -chan te noemen. Anyways, we hebben niet veel meegekregen van die verjaardag omdat we erg laat waren, mgoed, kadootje gegeven, kusjes etc (wat ze erg leuk vond van alle nederlanders, in Korea doen ze daar niet aan.. pff saai zeg.) Daarna wilden Jenn en Mariko dus uitgaan, naja, Ayer's Rock dus. 1 van de ehh 2? dansclubs hier in wereldberoemd Nagasaki. Mja, dat werd dus wel de taxi nemen. Mgoed, wij, het Nederlandse legioen + Nessa (meisje uit de fillipijnen (michael helemaal blij :p)) + Shira gingen mee. Voor Shira was t dus ff slikken (dubieuze woordkeuze) omdat ze normaal niet uitgaat, dansen dus. Wij met de taxi naar Ayer's Rock, eenmaal gevonden moesten Jenn en ik nog ff een Pinautomaat vinden gezien we vrijwel blut waren...maar dat was niet zo makkelijk. Alle postkantoren waren daar dicht en ergens anders konden we niet pinnen, dus hebben we wat geleend van resp. Claudia en Maarten. Ayer's Rock valt te vergelijken met een blauwe steen die wordt aangevallen door twee blinde pompoenen. Get it? Niet? hmpf, naja, tis dus een klein donker hok waar verdacht veel gebruik werd gemaakt van rode lichten en r'n'b te beluisteren viel. Blijkbaar hebben ze op verschillende avonden verschillende stijlen en dj's etc, dus. Zo'n Japanner die ik ff aanschoot (dubieuze woordkeuze nr2) zei dat we op een vrijdag of een zaterdag moesten komen, want dan is t druk. Wij waren er op een dinsdag.... en ja, je zag de spreekwoordelijke stofbaal uit t wilde westen voorbij rollen.. Na een uurtje ofzo probeerde Maarten zijn capoeira moves uit op de dansvloer terwijl Ruben zijn andere moves op een Japanse chica uitprobeerde, beide mislukten. Owja, die avond hebben we Mariko nog gefeliciteerd omdat ze jarig was/werd/is geweest. Volgende dag hebben we maar kadootjes gegeven, ik had haar een paar sloffen in de vorm van een kuikentje gekocht. dus.
Hmm verder, het bier was even duur als een whiskey. Dat was wel vreemd. Malibu-cola gedronken! yayy.

Pff, de zon staat hier op de computers... warm.. <-.->

Laters

4 comments:

Unknown said...

Ayer's Rock valt te vergelijken met een blauwe steen die wordt aangevallen door twee blinde pompoenen. Get it? ---->Niet!
Wat voor speciaal metafoor is dat nou weer? En al dat geweld, kan je een rustigere sport doen (zodat ik niet bang hoef te zijn dat ik over een jaar word neergehoekt als ik je een BS geef :p). Oh dude, had ik al gezegd dat we afgelopen zaterdag met ons heren team tegen het nationale dameselftal(6-tal. jeweettoch) hebben gefloorballd? Daanwel dat we die chicks hebben geowned? Nee, nou we hebben die chicks dus geowned! Al waren ze technisch en fysiek een stuk beter, op snelheid hebben we ze geklopt.
Medische test goed doorgekomen?
Greets uit het verre verre verre Enschede, Thijs

Anonymous said...

sloffen in de vorm van een kuikentje...?hmmm, krijgen we daar nog foto's van te zien?

G-Man said...

haha, geen bijzondere metafoor hoor, maar moest denken aan een stripje van ctrl-alt-del die werkelijk nergens over gaat dus ja. rustigere sport is maar saai, wilde hier wel wadaiko doen, dat is japans drummen maar k heb nog niet een plek gevonden waar ik mee kan doen. natuurlijk zijn die meiden van dat team 'fysiek' beter ^O^ dude. maar netjes hoor. De medische test is wel goed gegaan, alhoewel ik wel langer bij de bloeddruk meter heb moeten zitten dan de anderen, me bloeddruk was te hoog blijkbaar hmm vage shit.

heej jet, hmm foto's van de sloffen heb ik niet misschien dat ik ze later nog eens maak. en ja, als ik terug kom ben ik hopenlijk wat fitter dan dat ik nu ben, want me conditie is niet al te best. alhoewel ik laatst wel weer 42 rondjes heb gejogged om een baseball veld, wat niet slecht is al zeg ik t zelf oder?

groetjes uit japan mensen,

ps, thijs, heb jij me kaart al gekregen?

Unknown said...

Haha, check dat je toch nog altijd.
http://www.ctrlaltdel-online.com/comic.php?d=20061023
Altijd ze vet zijn ze :-).
En nee ik heb nog geen kaartje ontvangen? :-( Duiven/Enschede?
En 42 is wel veel, ownage dude!