Tuesday, October 03, 2006

Fukuoka 2 - Nacht van de kakkerlak

Ruben en ik waren al vroeg wakker en besloten om, na het ontbijt, alvast een stukje te gaan lopen. We kwamen onderweg veel jongeren tegen die waarschijnlijk naar school gingen ofzo. We werden wel veel aangekeken, een groepje meiden kwam langs en die konden maar niet ophouden met giechelen. Wel grappig. Vooral als je wat zegt. Naja, we zijn langs t water gelopen, naar een park. Daar zagen we een grote speeltuin, met een behoorlijk steile, halve maan-vormige glijbaan die in een zandbak eindigt. Ruben probeerde het even uit, maar hij zei iets van.. "sodeju mijn kont doet nu pijn" dus volgens mij is het niet zo'n fijne glijbaan, als het al zoiets is ueberhaupt. 1,5 uur later waren we terug in het hotel, we zijn toen naar Fukuoka centrum gegaan. Dat was wel vet gaaf, behoorlijk mooie stad zeg. En al die japanners die ja, ze zijn eiglijk toch best wel hip, ik wil t niet toegeven maar op de een of andere manier zijn ze t. In Fukuoka zagen we nog een dierenwinkel met een aapje, naja, ik vond t niet zo boeiend, maar een aantal wilde naar binnen toe. Toen ze eruit kwamen zeiden ze dat t daarbinnen stonk, naja, zo zag het er wel uit ja. mgoed. Daar ergens ook nog karaoke ge eh daan? gezongen? Hmm, wat doe je eiglijk met karaoke.. Vond t wel vet dat ze nummers van Matchbox 20 hadden, maar blijkbaar moet ik toch de stem van Rob Thomas erbij horen, anders lijk ik meer op een verkouden hond. Nou, in Fukuoka hebben ze dus een fokkin muziek-winkel van fokkin 3 verdiepingen! Alle muziek hebben ze daar gewoon, niet normaal. Had nog ff naar Kemuri gevraagd, want ja, das cool. dus. Die Tower Records dus, zat in een super groot winkelcentrum, vergelijkbaar met een Amerikaanse Mall denk ik. Behoorlijke consumptie maatschappij hier lijkt t. Overigens lijken vrijwel alle vrouwen op hakken te lopen. Niet dat ik veel naar vrouwen kijk hoor :p Anyways, 's avonds in de buurt van ons hotel hebben we een ramen tent gezocht. Heb daar ehm ramen..iets gegeten. Vond t niet zo fantastisch, rook btje vaag, smaakte op zich wel ok. Mgoed, was ook goedkoop dus. Na t eten weer naar t hotel gegaan. Ikzelf ben om 20u al gaan slapen, de andere jongens zijn weer naar Mama gegaan (bij gebrek aan naam van het etablissement zeg maar). Was blijkbaar weer erg gezel.Ruben kwam om 00u de kamer binnen en daar werd ik een btje wakker van, waar ik later veel meer wakker van werd was een kriebelend gevoel op mijn arm. Ik dacht, hmmm dat is niet normaal. Ik sloeg mijn arm om en zag in eerste instantie niks. Maar een seconde later ofzo, zag ik iets langs mij op schieten, en t was zwart en bewoog zich als een spin. Nou, voor de leken onder ons, I fokkin hate pikeys eh spiders dus. Naja, ik uit bed springen met kat-achtige reflexen en doe het licht aan. Ruben is meteen wakker en vraagt wat er aan de hand is. Hij zei dat t misschien een tor was die hij op de gang had gezien. Naja, tor was toch wel understatement vond ik want een tekkel is een hond, maar een golden retriever ook dus. Naja, die tor was dus behoorlijk groot en lelijk. We hebben dat ding niet kunnen vangen want t leek wel een ninja-tor-tle (snap je, ninja turtle -> tortle) Damn i'm funny. Mgoed, 2x moest ik die nacht uit bed omdat ik dat beest had gespot. De tweede keer zag ruben mij zitten met een zaklamp en vroeg zich af wat ik aan t doen was. Maar genoeg over dat beest. Heb verder geslapen, maar niet zo best dus.

Ger

3 comments:

Unknown said...

gman=wussman :p, (ppr tor). Heb je ook een camera gekocht dude? Daanwel, waar blijven die fotos van je? En je bent ook al in zee dorm oder? Vertel vertel hoe het daar is dan dude. Hier in NL is alles wel ok, behalve dat het hier fokke sukkend fokke sukke weer is, te..veel..regen..moet...ook..30graden...+...zon
Ben benieuwd naar je volgende blogjes.
Cia-o Thijs,

Anonymous said...

die humor van je ook... en dat voor zo'n torretje ;)

Unknown said...

Pas op voor torretjes op je studentenkamer in Nagasaki :P