Thursday, October 12, 2006

Dutch Slopes en Glover Park

Ok, terwijl ik dit typ ben ik aan t bijkomen van een avondje zuip.. eh socializen met Japanners. Ben nog behoorlijk gaar dus er kunnen nu meer typfouten te vinden zijn dan normaal, gomen ne.

Nu zal ik dan wat vertellen over de Dutch Slopes en Glover Park.. wat? willen jullie liever wat horen over het "socializing" gedeelte? Hmmm ok :)

Gister avond dus, ik, Mich, Richard, Maarten, Andy wilden wat gaan doen. We zaten eerst te praten over bowlen maar het werd poolen. (red. 2 x gespeeld en 2 x gewonnen :) Onderweg naar het poolcentrum, kwamen we een groep studenten tegen die allemaal een trapje opliepen naar iets dat eruitzag als een ehm, goed een trapje dus. Anyways, Andy vroeg dus wat er te doen was, en blijkbaar was dat dus een studentenbar. Hmm, interessant. Mgoed, ik ging dus eerst ff wat pprs inmaken, eh k bedoel, we gingen dus eerst een uurtje poolen. Het poolcentrum zit in hetzelfde gebouw als een arcade hal en een karaoke eh hal? Pool is schijnbaar echt niet popu hier. Er waren zes tafels ofzo, en er was er 1 bezet. Daartegen hebben ze wel 20+ karaokekamers. Japanners kunnen gewoon niet met een stok en wat ballen overweg.. hmm dubieus. Ow, vermeld dient te worden dat Michael me maar net verslagen heeft met tekken 5 in de arcade hal. Ik was net aan de winnende hand maar door een plotselinge en heftige aanval van rsi in me linkerteen verloor ik de concentratie en ergo de match. Maar terug naar de meer belangrijke dingen. Na het poolen gingen we ff die bar uitchecken, owja, Ruben was er ook bijgekomen.

De bar zat barstensvol met studentikoze Japanners die erg veel lawaai maakten. Yayy ^^!
We werden natuurlijk weer aangekeken. We werden naar een tafel geloodst en bestelden wat te drinken. Nou, om de zoveel tijd ging een dronken Japanner staan en keihard z'n naam en studie etc roepen, waarna hij z'n 'shochuu' ad-te. Shochuu is een soort Japanse jenever, ben er zelf geen fan van. Drink liever een halve liter bier of ga aan de 'Nihonshuu', das dan sake en wat zoeter dan shochuu. De mensen naast ons verontschuldigden zich nog voor de andere Japanners. Damn, komt veel geluid uit zo'n klein mannetje / vrouwtje zeg. Naja, zodoende kwamen we dus aan de praat met wat studenten daar. Ik hoorde ze 'kendo' zeggen en daar wilde ik wel wat meer over weten. Ik was dinsdag namelijk met Michael naar het uni sportcentrum geweest. Hij wilde een karate les volgen en ik wilde wel ff mee kijken, want wil hier sporten. Anyways, daar aangekomen bij de karate zaal, kon ik dus ook meekijken naar kendo. Das dus Japans zwaardvechten, met die rare pakjes en die houten zwaarden. Vet lachen leek me dat.
Nou, die mensen in de bar dus, hadden me gezien want 'tadaaaa' dat was de kendo-club. Ik ga dus zeker een keertje daar trainen.

Mich en Richard gingen al redelijk snel weer, maar de rest van ons was dus flink bezig met kletsen en drinken. Hebben ook nog raar drinkspelletje gedaan waar je je duimen voor nodig had en ehm naja, weet al niet meer hoe dat ging maar t was wel leuk. Verder nog gekletst met de luidruchtige Japanse groep, bleek dat dat 3 bandjes waren ofzo. Ook leuk. Tja, eind van de avond lagen er overal Japanners te slapen. Dat was lol. Ik ben eerder dan Maarten en Andy vertrokken en nog ff langs Mich gegaan want er brandde nog licht. De volgende dag hoorde ik van m dat ik nog 30 seconden lang naar een paraplu heb gekeken...wat ik me dus niet herinner. Eigenlijk herinnerde ik me dat hele bezoek niet, maar das bijzaak. K was vandaag dus wel behoorlijk brak, nu nog steeds.

Goed, volgende keer meer.

Ciao!

No comments: