Sunday, October 01, 2006

Intermezzo

hee mensen,

ja k zit dus in japan, nagasaki dus. maar ik kan maar telkens kort op internet dus vandaar dat ik geen tijd heb voor me blog. Vanavond hoop ik wat te kunnen typen op een laptop van clau of jenn, dan kan ik makkelijker posten, of ik wacht tot ik deze week ergens een goede, jedoch, cheap-ass laptop kan kopen zodat ik zelf kan bloggen etc. mgoed. hier alles ok, soms btje heimwee (awwww, ger toch) maar dat is meestal van korte duur. fok, alles is hier klein, zelfs de spatiebalk. naja, zijn ook grote dingen, zoals de elektronica zaak yamada denki, of de winkelcentra. mgoed. nu maar weer kappen, hoop dat ik snel meer kan bloggen.

ciao

Ger

2 comments:

Anonymous said...

heee schat,

echt leuk en fijn dat alles goed gaat!alleen beetje irri dat je niet echt kunt bloggen en internetten. heb je echt veel te vertellen. maar goed, ik hoor nog van je.

mis je.x

Jet

Anonymous said...

Je jas! Gerrie waar is je jas! Niet vergeten he!

haahah xoxoxoxox