Saturday, November 18, 2006

G-Man aka Santa Claus

ok, later vertel ik hier meer over, nu niet echt tijd, maar ik ben dus kerstman geweest bij de opening van eh ja het kerstseizoen dus bij het winkelcentrum van nagasaki centraal station. wat was hier boeiend aan? ehm naja, misschien de 210 kids die op cadeautjes zaten te wachten, of de cameraploeg die het live aan t filmen was... één van die twee iig. hehehe. Een paar foto's staan op me blog, voor een filmpje verwijs ik naar de site van Jenn.

Merry G-Mas everyone!

5 comments:

Anonymous said...

kuch, kuch...

Anonymous said...

oh wacht deze hoorde bij die hoor onder...

Unknown said...

"Merry G-Mas everyone!" !== PC (hoewe l het definitely wel grappig is)

daan said...

Damn wat een lang verhaal. Maar echt cool dat je een santa-gerrie was. Maar btw wat moet ik mij voorstellen bij een roze inktvis teddy-beer. Zie een roze beer met acht armen voor me !?!? En ja ik wil ook een goede trailer van de transformers.

G-Man said...

natuurlijk heb ik niet echt een roze inktvis teddy-beer.. niet meer iig.
ghehe. iemand de nieuwe trailer van spiderman 3 al gezien? die is errug vet btw. ow, en deze maand komt er een andere ppr film uit geloof ik, eragon to iu eiga desu. die film ga ik iig maar s uitchecken. laters