Wednesday, December 13, 2006

Lord of the Ring`s Cosplay

goed, deze post gaat dus niet over LotR Cosplay he. Iedereen die dacht, vet Cosplay, JAMMER DAN. Mja, als je dat leest dan ga je de rest ook lezen he. Ja, zoiets heet de aandacht vangen van mensen, kan ook voorkomen onder het kopje "liegen" btw.

Pff, wat heb ik de afgelopen tijd allemaal gedaan. Best wel veel dingen geloof ik, maar allemaal niet zo bijzonder interessant. Heb niet echt het verlangen gehad om die dingen meteen op t net te zetten iig, dus. Mja, omdat er mensen zijn die om updates verlangen die ik natuurlijk niet bij (Jettie`s) naam ga noemen, heb ik mezelf maar weer naar de bibliotheek gesleept.

Tja, vorig weekend hadden we een soort sluitingsfeest van het jaar ofzo. Alle buitenlandse studenten, leraren, japanners etc waren uitgenodigd. Veel lekkers gegeten, gratis hehe, blijkbaar ben ik toch een Nederlander he. Mgoed, speech hier en daar, niet gevolgd omdat ik bier aan t drinken was. Optreden van zus en zo, wat ik niet heb gevolgd omdat ik bier aan t drinken was, en dat gratis eten aan t oppeuzelen was. Tja, toen k vol zat en er niet zoveel bier meer te vinden was heb ik mijn aandacht dan toch maar naar het podium gericht. Toen mijn blik zich richting podium begaf zag ik aldaar: de koreanen die een ja, koreaans lied ten gehore brachten; een chinese dude die heel erg veel (dramatische) lol had met een waaier.. hij ging er achteraan rennen enzo..wat ik dus echt niet snap, k bedoel..hij had m notabene in z`n chinese handje. Verder.. btje lame-o optreden van allerlei verschillende buitenpprs (buitenlanders), ze gingen btje raar dansen no desu. Dus ja, k dacht echt van.. vergeet dat bier, k heb iets sterkers nodig. Naja, heb nog wel leuk gekletst met wat mensen, oa een leraar van ons. Heb Claudia weten te overtuigen om een interessant filmpje te maken van een kort broekje. Naja, technisch gezien heb ik haar camera gepakt en anyways, als je fight club hebt gezien, en dan bedoel ik de scene op t eind (of zit ie ook in t begin??). Dan wordt daar zo`n film getoond en plotseling zie je heeeeel wat anders. Naja, zoiets dus, maar dan minder schokkend. :P

Na dat feest hebben we nog Lord of the Rings 3 gekeken bij een nieuwe vriend van ons, Sahim. Hij zit bij de voetbal club waar Richard ook wel eens bij voetbalt, internationale groep, en via Richard hebben we hem dus leren kennen. En ja, ik ga nu ook maar weer voetballen denk ik. Heb t inmiddels alweer een weekendje gedaan en dat was toch wel weer lachen. Maar daarover dadelijk meer. We hebben dus film gekeken, extended edition, errug leuk weer. En Frodo is nog altijd een klein watje. Sam rules big time.

Nou, k zal ff een andere post maken, anders wordt t een kei lang verhaal.
Moet nog wat zeggen over Voetbal, Body2Soul avond, Masa (niet onze Masa) en de curry avond.
Hmm, maar die post maak ik morgen wel, moet nu nog wat voorbereiden.

Later!

No comments: