Monday, December 18, 2006

Lam-o zijn, Wakasai, Eragon, Body2Soul

De volgende dag was ik dus lam. Ik had eigenlijk een voetbal wedstrijd, maar t regende en ik had geen schone voetbalkleren. Dus ben ik maar gaan dansen.

Dansen???

jup, dansen.

Ik hoorde van Maarten en Andy dat om 14:00 de dansgroep Wakasai aanwezig zou zijn. Dit zijn een aantal Japanse studenten die bij verschillende Matsuri's in Nagasaki streetdance doen. En ze komen altijd buitenpprs recruteren. Wij dus. Naja, vorig jaar ofzo hebben ze dat ook gedaan en k geloof dat toen ook wat andere Nederlanders hebben meegedaan. Mij leek t ook wel leuk. Wel vermoeiend. Na t dansen moesten we nadenken over de naam van de groep. Vorig jaar hebben ze meegedaan onder de naam JUMP. Naja, to the point vind ik. Maar ze wilden best wel onder een nieuwe naam dansen dit jaar. Ruben die dus ook mee doet stelde meteen voor om het "Team Ruben" te noemen. Ja, har har, No Fokkin Way dus. Ander ppr wilde de groep "World" noemen. WTF, zijn we opeens Green Peace Activisten geworden of wat?! Echt, k had toen meteen zin om op te stappen. Mja, dan staat Andy dan ook weer alleen he.

Bioscoop
Na t dansen ben ik naar Richard gegaan om te kijken hoe laat de film "Eragon" in de bios draait.
Ik had afgesproken om met Yuugo, Richard en Sahim daar naar toe te gaan. We hebben eerst allemaal nog gegeten bij AMU plaza, voordat we naar de film gingen. Bij het eten heb ik een nieuw woord geleerd van Yuugo. "Kebai" dit slaat op meiden die teveel make-up op hebben. Want die zagen we weer bij t eten.
De film was wel lachen, maar niet hoogstaand. Maar dat had ik ook niet verwacht. Net iets te veel Narnia gehalte.
Binnenkort draait er een nieuwe Bleach film in de bioscoop en in afwachting daarvan kun je al wat Bleach shit kopen in de bios. En er zitten echt geinige dingetjes bij. Zei iemand, "Kon-sloffen". .

Body2Soul
Na de film zijn we naar Body2Soul gegaan, een club waar we de week ervoor een cool feest hadden. Dit keer zou er een Latin-feest zijn. Omdat we wat laat waren, was er wel veel Latin, maar weinig Feest. Helft van de mensen was blijkbaar al weg. Helft van de leuke mensen zeker.
Tazo was er ook weer, k had hem ervan op de hoogte gesteld. We waren op een gegeven moment samen de leeftijd aan t schatten van een Japanse. Het was een "Kebai" dus je moest goed kijken, anders denk je dat ze 22 is ofzo. Maar ik gokte op 27 en toen Tazo subtiel bij haar ging informeren en later nog een kusje kreeg o^^o , zei hij inderdaad dat ze 27 was. Maar Tazo, hoe oud ben jij eiglijk vroeg ik. Hijs dus 22.
Tazo was nog zo vriendelijk om ons (Ik, Richard, Sahim) naar huis te brengen met z'n auto. Want ik moest de volgende dag om 10u op de berg zijn voor Taiko, en hij moest om die tijd nog voetballen. Dus we zijn niet al te lang gebleven. Toen we naar z'n auto liepen zei hij dus dat dat meisje om een kusje vroeg. Dat was wel vreemd voor een Japanse meid, zo meldde hij. Naja, of t echt zo vreemd is voor meiden in t algemeen betwijfel ik, mja, who am i.

Toen we in de auto zaten zette hij muziek op, en k herkende het: l'Arc en Ciel. Het nummer, of beter gezegd, de nummers die hij had kende ik allemaal. Naja, iig bij naam dan, meezingen is te veel gevraagd. Lachen.

Tja, thuis aangekomen, slapen.

volgende dag: Taiko

No comments: