Thursday, December 14, 2006

Voetbal en Body2Soul

Zaterdag, Voetbaldag.
De volgende dag moest ik voetballen. Sahim en Richard hebben me overtuigd om eens mee te doen. We moesten tegen een ALT-team. Dat is zoiets van ehm, Assistant Language Teacher. Grotendeels Amerikanen en Britten geloof ik. Iig engels talig. Was lachen, we hebben gewonnen, of course. Maar Rob, een ALT die we al eens op de Umegasaki Chuugakkou hebben ontmoet, en waar we nog contact mee hebben, speelde dus ook mee. Die had ons dus nog uitgenodigd voor een feest die avond. Na t voetballen had ik wel me knie openliggen wat natuurlijk a-relaxed is. Ze hebben hier gewoon geen grasveld, maar spelen op zand. Beetje ppr dat wel.

Zaterdagavond
Die avond zijn we eerst met een paar mensen (Sahim, Silent Bob, Emo-girl en Claudia) naar het appartement van Lindsey gegaan. Das een Amerikaanse die ik een heeeele tijd geleden bij Crazy horse, een bar heb ontmoet. Naja, daar haar huisgenote leren kennen en daar een kaart/drinkspel gespeeld wat erg lachen was. Je moest dus steeds opdrachten uitvoeren. Zoals, je mag niet schelden deze ronde, of je moet juist wel schelden, je moet elke zin eindigen met champ of sport, je moet alles zingen in plaats van zeggen etc etc etc. Als je dat niet doet, dan moet je dus drinken.

Later die avond zijn we naar een club gegaan, waar we dus voor uitgenodigd waren. Die club heette Body2Soul. We zijn Ruben nog tegen gekomen in de tram, die was er ook onderweg naar eerdergenoemde club, en we hebben Shira opgepikt, aardig meisje, maar vaak onnodig vrolijk en actief. Ik werd toen ineens opgebeld door Lindsey die vroeg waarom we nog niet bij de tramhalte waren, waar we dus hadden afgesproken. Ja, we waren wat later omdat ik nog moest pinnen en we Shira moesten oppikken. Mja, de club was daar vlakbij dus k had zoiets van chill weet je, we komen wat later, niet gaan zeuren.
Eenmaal aangekomen bij de club was t wel dikke pret. Tazo, de tutor van Mariko, had ik ook nog gemaild over het feest en die was er ook dus. Tazo is wel lachen dus. Naja, wat gebeurde er zoal op die avond..Lindsey en Silent Bob konden t errug goed met elkaar vinden, ja, Silent Bob wilde eerst niet mee, maar k zei tegen m dat ie mee moest en dat t vast leuk ging worden. Damn, i rule. Verder, Ruben die Shira maar niet los wilde laten, of andersom, geen id eigenlijk. Ze kan btw echt niet dansen. Sahim die Claudia wel aardig vond. Jenn die los ging op brit-pop en malibu-cola. (nice!) En Tazo en ik die onze ogen uitkeken op een Japans meisje met cup D. Naja, dat komt hier gewoon niet voor eigenlijk. We keken enkel vanuit uiterst professionele en wetenschappelijk redenen dus. Verder moest ik hem uitleggen waar ik het woord oppai-seijin vandaan heb, wat ik dus zei na het uiterst professioneel aanschouwen van eerder genoemde jongedame. Anyways, nog gekletst met een vriend van Tazo, wat lui van het voetballen en toen ik op de bank ging zitten om eens rustig een mailtje te lezen en te typen kwam er een meisje naast me zitten met wie ik eerder ehm 4 woorden had gewisseld. Die moest me uitleggen dat ze naar huis ging etc, ik benadruk het feit dat ik niet om die gegevens had gevraagd. Ze was wel behoorlijk aangeschoten geloof ik. Toen ze zei dat ze wegging, ging ze zitten. Hmm, right. Naja, ik dus van blabla, leuke tent hier he. Reactie: "ok". ik zei toen: kom je hier vaker? Reactie: "ok". Ja, toen dacht ik dus van, ok, opzouten jij. Ik heb daarna nog met een andere Japanner en een Japanse gepraat wat wel goed ging. Ondanks dat het daar erg luid was kon ik hun verstaan, begrijpen en omgekeerd. Dus ehm Yayy!
Toen t einde naderde (van de avond, niet van de wereld duh), gingen er nog een aantal mensen naar karaoke, maar daar had ik dus echt geen zin meer in. Ik ben met Jenn, Sahim, Clau naar huis gegaan en dat was t voor die avond.

No comments: