Wednesday, January 24, 2007

Oud en Nieuw

Hoezo ik loop achter?

Nou, k heb nu ff niks te doen, dus vooruit k schrijf maar weer een post. Deze post kan een btje negatief worden aangezien ik vandaag een btje under the weather ben zeg maar. Weet niet precies waarom, maar ben makkelijk te irriteren vandaag.

Goed, oudjaars avond, was behoorlijk pauper. Ik zei toch dat t negatief kon worden. . Maar oudjaars avond was gewoon niet zo boeiend. We (Andy, Sahim, Mehmet, Claudia, Onno, Maiko, en nog wat mensen die ik me niet meer herinner) gingen naar Deshima/Dejima Wharf om naar het vuurwerk te kijken, we waren wat te vroeg en gingen toen maar een bar binnen. Daar zagen we Andy en Maiko en nog iemand. Oh wacht, dus Andy en Maiko zijn niet in eerste instantie met ons mee gegaan naar Dejima Wharf. Mgoed, daar wat gedronken, toen wilden wat mensen naar Body2Soul, omdat daar een feest was naar aanleiding van oudjaars avond etc. Ik zat eiglijk wel goed bij die bar, er waren genoeg mensen, drinken was goed en ik vreesde voor het aantal mensen in Body2Soul. Ik was er al een paar keer geweest en t was tot dan toe 1x leuk, en 1x pauper. Mja, even later toch maar naar die club geweest. Toen we eraan kwamen was er nog bijna niemand... dus zijn we maar terug gelopen naar Dejima Wharf om daar te wachten op het vuurwerk. Middernacht naderde, heel veel mensen hadden zich verzameld bij Dejima Wharf om met z'n allen naar..1 vuurpijl te kijken. Ik weet niet of er iets fout ging, maar ergens staken ze dus vuurwerk af, maar we hebben maar 1 pijl gezien daanwel gehoord. Uiterst triest. Mgoed, we stonden met veel vrienden en onbekenden naar dat uiterst trieste vuurwerk te kijken, en op de een of andere manier hadden we wel lol. Mgoed, daarna wilden ze dus naar Body2Soul. Mgoed, ik met mijn scherp waarnemingsvermogen zag dus dat al die mensen die bij Dejima Wharf verzameld waren NIET in de richting van de stad en Body2Soul liepen. Die verdwenen allemaal achter deurtjes van bars bij Dejima Wharf. Dus ik had echt zoiets van... hmm Body2Soul wordt helemaal niks. Guess what, Body2Soul was dus echt geen kont aan die avond. Paar buitenlanders, paar lelijke Japanners en muziek om niet echt over naar huis te schrijven. Mja, je bent daar met wat vrienden dus ja. Ik verveelde me, Andy verveelde zich, Maiko verveelde zich dusss. Sahim vond t ook bout.
Als klap op de (uiterst trieste) vuurpijl, had Onno geprobeerd een hele fles whiskey achterover te slaan. Hij kwam tot de helft. Toen probeerde de fles whiskey Onno achterover te slaan. De fles whiskey won. Ruben heeft hem zo goed als hitori de geholpen naar huis te komen. Ruben en Sahim namen t me niet erg in dank af dat ik niet meehielp, maar ik had er toen dus totaal geen zin in. Daarbij interesseerde het me totaal niet wat iedereen ervan vond.

Ruben, Nessa en Onno gingen met de taxi naar huis. Ik volgde met een andere taxi waar ik samen met Maiko inzat. Thuis aangekomen direct het bed in. Ik kon 2 uur slapen, want om 5 uur moest ik eruit om op tijd te zijn voor: TAIKO!

No comments: